bördisthewörd

idag när jag var på promenad med en trevlig dam så kom jag på en sak. i fågelvärlden så är det alltid honan som är, ursäkta uttrycket, fulare än hanarna. ta tillexempel änder. där har honan en brun, ful fjäderklädsel medan hanen har en massa fina färger som sticker ut. fåglar är förövrigt min nya, stora hobby för er som inte vet. om vi människor skulle ta efter dessa trevliga fjäderfän så skulle det ju vara männen som sminkar sig, lackar tånaglarna och förstorar brösten (eller nåt annat som behöver förstoras). det mina vänner har jag kommit fram till idag. vilken framgångsrik dag!

såhär ser min tony ut. precis som dom vackra fågelhanarna, men istället för färgglada fjädrar har han lite mascara, läppstift och tjusiga smycken. puss!


Kommentarer
Postat av: Néa

Jag tycker det är fint när hanarna försöker visa upp sig, och tony passar bra med lite piffning :D

2010-04-13 @ 17:36:53
URL: http://neasundstedt.blogspot.com
Postat av: mirkku

ååååhhh, så vacker :-P hahahaa

2010-04-13 @ 17:50:22
Postat av: Juliva

jag kommer få låten på hjärnan igen! Omamamama mamaomamama

2010-04-13 @ 19:53:50
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0