komkomkom

jag kan starta en matblogg för nu har jag använt ugnen igen. en paj igen. en grönsakspaj. sicken god paj!

jag ville hålla i pajen. jag började skratta och tittade ner för jag vill inte visa att jag är braceface fast alla redan vet det. BRACEFACE BRACEFACE!!

där syns även blommorna vi plockade i tisdags. idag är tony ledig förresten, så jag slipper klättra på väggarna idag. wohoo!!


grönsakspaj med champinjoner, broccoli, spenat, tomat, purjolök, paprika, fetaost. och kanske nåt mer som jag inte kommer ihåg. god var den. jätte mumsig.

tony ville också vara med på ett hörn


Kommentarer
Postat av: tony

Pajen var super mega duper god! :)

2010-04-22 @ 12:39:16
URL: http://mangoraeka.blogg.se/
Postat av: krillpan

Åååh ni gör ju värsta pajjer :) JAG GILLAR ! vad ni är duktiga! jag vill bli bjuden på pajj när ni kommer upp till norrland <3

2010-04-22 @ 13:10:13
Postat av: Anonym

ååh, anna! va glad jag blev när jag hittade din blogg. håller ju på att garva ihjäl mig när jag läser om dina mongoaktiviteter.

jag/vi saknar dig så mycket att vi bajsar varann i munnen, spyr upp det och äter det igen. kan inte vi fara utomlands tillsammans?! till hösten kanske!

2010-04-22 @ 13:20:38
Postat av: Néa

haha ni är inne på pajer ser jag :D

2010-04-22 @ 21:22:50
URL: http://neasundstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0