sjokolademelk


på söndag. sista dagen på arbetet. blev lite tårar, massa kramar och "lycka till". måste ju säga att det var väldigt tomt i lägenheten utan tv och framförallt utan min kära knåtteli knåttan. drog dirr hem från jobbet. packade bilen full, med mig i baksätet. somnade faktiskt inte en enda gång fast jag var svintrött, men tiden gick fort ändå. jätte skönt att vara framme!

på måndag var vi på fotboll. kalmar mötte aik. jag fick lära mig nåt nytt om fotboll, men nu minns jag inte vad det var. kalmar förlorade med 0-3. pappa, du behöver inte vara orolig, jag hade inte på mig allt det där röda!


såhär såg det ut när jag höll på att packa upp. sen blev det mycket värre. men sen blev det fint. och nu ser det ofint ut igen..

igår packade jag upp. städade. spelade. skrev mitt cv och sökte massa jobb. sen kom tony. vi lagade mat. åt mat. surfade lite. gick ut på promenad. sprang lite. klättrade i träd. plockade blommor. gick till coop. handlade. sen gjorde vi en blåbärspaj. åt pajen. mega god! jag läste lite. och somnade.

tony blev glad när pajen var klar


och idag mina vänner, ska jag försöka hitta indiska där jag tänkte köpa en klänning som jag eventuellt ska bära på valborgsmässoafton. wohoo!

just ja, det jag fick lära mig om fotboll var att när man gör ett inkast så måste händerna vara bakom huvudet när man kastar. det ni!

Kommentarer
Postat av: Néa

hihi jag älskar hur du skriver dina inlägg :D

2010-04-21 @ 12:14:30
URL: http://neasundstedt.blogspot.com
Postat av: tony

Du hade visst den tröjan på dig i alla fall! :)

2010-04-22 @ 12:40:39
URL: http://mangoraeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0