batman

Såg precis en dokumentär om barn som är med i skönhetstävlingar. det handlade om tre små flickor mellan sju och nio år. mammorna till de två nioåringarna var vekligen skumma, en av dom sa att hennes dotter såg så hemsk ut när hon var liten att hon var rädd och trodde aldrig att hon skulle bli söt. alltså halå? vilken morsa säger så om sitt barn? hon hade även låtit dottern skönhetsoperera sig. den andra nioåringens mamma var likadan, sa saker som att det viktigaste är att vinna och att tjäna mycket pengar. det kändes som att dom tvingade döttrarna att ställa upp. sjuåringens mamma däremot var hur gullig som helst, och där såg man att det var dottern som hade valt detta och att delta stärkte hennes självförtroende även om hon inte kom på pallen. det gjorde inte dom två andra flickorna heller, och då började en av flickornas syster gråta, "BUUUÄÄÄHHH!" så lät det. jag skrattade då för jag tyckte det var roligt.


nåja, idag har jag köpt ljus och en blomma och fjädrar. jag har påskpyntat lite. jag har även köpt ett påskägg till tony, som jag inte får fylla med godis för att han slutat äta sånt. vad ska man då fylla den med?

Kommentarer
Postat av: idemixare

Du kan fylla den med nötter, rusiner, pussar eller

små lappar med olika citat t.ex. utan dig är jag en korg utan lock.

2010-04-01 @ 17:10:51
Postat av: Néa

Jag hatar verkligen sånna mammor, de borde ha barnkörkort, och de skulle faila så det bara smäller om det! tvi tvi! smutsiga människor! fyll ägget med ägg ;P

2010-04-01 @ 18:39:16
URL: http://neasundstedt.blogspot.com
Postat av: ninuski

Baaaaajs :P

2010-04-01 @ 22:16:26
URL: http://ninuski.blogg.se.
Postat av: SackoSäcken

Fylll ägget med frukti eller med snorrrrr =)

2010-04-07 @ 17:23:36
Postat av: tony

jag fick både godis och små fina lappar ;) jag gillar fortfarande godis även om jag inte äter lika mycket längre :P puss älskling ;*

2010-04-10 @ 22:13:36
URL: http://mangoraeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0