detärtomtilägenhetennu


riktigt lyckad kväll igår. många skratt, lite vin, ännu fler skratt, smörgåstårta, poledancing (dock inte av mig), shopping, sminkkurs, mer vin, utgång. har inte haft sådär roligt på länge! chefen höll ett tack-tal för mig och sa att soffan väntar om jag kommer tillbaka. inget dåligt erbjudande det där! något svårt att motstå måste jag säga. blev ju lite tårögd. sista dagen i morgon. kan inte säga att tiden går fort precis..

nu är det inte länge kvar så är jag fyrahundra kilometer från stockholm.


Kommentarer
Postat av: Knåtteli knåttan

Nu vill jag se en massa uppdateringar och bilder på ditt nuvarande hem!! Längtar tills ni kommer, saknar dig så mycket världens bästaste vän! :*

2010-04-20 @ 14:44:53
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja visst var det!

Älskar sådant där, tycker det är skitläckert..vore najs med en tecknad modetidning..nåt specialnummer.

2010-04-21 @ 10:08:12
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0