vadärvälendagpåslottet

idag har varit en händelserik dag. vi har nämligen besökt kalmar slott. det var spännande. jag kände mig som en prinsessa. vi kom just i tid för en guidad tur. väldigt intressant. men kallt. i slottet. ute var det varmt. vi avslutade med en mjukglass.

den stora byggnaden i bakgrunden är slottet. där inne var jag idag.

efter turen var vi glada. för vi tyckte det var intressant och spännande. jag ska önska mig ett slott i födelsedagspresent av pappa.

tony hittade en kanon. det tyckte tony var kanonkul


jag och min nyfunna vän mango

jag gillar blommor

här är en liten ö med bara fåglar. om inte jag få ett slott av pappa, så önskar jag mig en ö med bara fåglar. kanske skulle jag bygga ett hus mitt i. med ett utedass. och kanske en bastu. det skulle jag tycka var mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0