pärfa

Här Linnéa, den här är till dig! :)

Vad gjorde du för tio år sedan?
Då var jag tolv. Bodde i Haparanda. Carra, som bodde över gatan, var min bästis. Gick på marielundsskolan. Undra om jag fortfarande ville bli veterinär och ha min klinik på bakgården i lekstugan..?

Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sen bodde jag fortfarande i korridor i Umeå faktiskt. Det var ju först i Februari som jag flyttade in med Néa och Sandra till ålidhood. Shit vad tiden går och ändå har man hunnit med en del.. Pluggade på umeå universitet, lärarutbildningen, hade praktik på Draggen tillsammans med Linnéa, vilket var riktigt trevligt! Speciellt när man fick ha en sån som Linnéa att hålla i handen när man blev lite rädd ♥

Fem snacks du gillar
Godis
Cashewnötter
Ostbågar
Russin
Choklad

Fem låtar du kan utantill
Allvarligt så kan jag typ alla låtar jag lyssnat på utantill. Det är nog min talang! Att lära mig låttexter. Undra vad jag ska göra med den talangen..
Lars Winnerbäck - Elden
The Used - I'm a fake
Concrete Society - Coma
Lars Winnerbäck - Hjärter dams sista sång
Kaija Koo - Kuka keksi rakkauden

Fem saker du skulle göra om du va miljonär?
Köpa en lägenhet
Köpa skor
Köpa kläder
Resa jorden runt med mina nära och kära
Ge till välgörenhet

Fem dåliga vanor
Stressar upp mig för lätt (Speciellt när jag ska på ferre, och kommer på två timmar innan att jag vill sy ihop min outfit, allt blir fel och symaskinen äter tyget. Min familj förstår mer än väl vad jag menar..)
Blir otrevlig när jag spelar tv/datorspel
Fan det var svårt..
Pratar inte när jag är arg
Vad är en dålig vana?

Fem saker du gillar att göra
Hänga
Parta
Resa
Mysa
Äta

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa
Man ska aldrig säga aldrig. Jag funderar länge på den här.. men kommer inte på nåt. Eller jo, jag skulle aldrig köpa frukt som möglat. Eller en bil som inte fungerar. Eller klä mig i bajs, för det är ju bara äckligt.

Favoritleksaker
Datorn
Mobilen
Mina skor
Dammsugaren (inte)
Knåttan

Fem jag vill se göra denna undersökning
Sveriges Konung
Drottning Silvia
Johanna
Ninni
Bill Gates


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHA du är ju skönast! hahahaha <3

2010-01-23 @ 20:35:51
URL: http://plaskeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0