looking for love

Mr Mauri Raakola. det är min nya vän. han är singel och letar efter kärleken. om du har någon som du tycker passar hör gärna av dig!

Mr Mauri är barnslig, ambitiös, atletisk och en hopplös romantiker. han älskar att läsa böcker och drömmer om en karriär inom musiken. hellst av allt skulle han vilja bli rockstjärna. han är har inga problem med att binda sig eller att flytta för kärleken. just nu arbetar han som biljettförsäljare i biografen.

som ni ser så är han en vältränad ung man. men den kroppen har inte kommit gratis kan jag tala om för er! nej, det är flera timmars hårt slit på gymet och hundratals mil av marathon löpning. han vill väldigt gärna skaffa barn i framtiden och hoppas att detta kan vara början på en lycklig framtid. så om du eller någon av dina väninnor känner sig lika ensam och öppen för kärleken som Mr Mauri så tveka inte att höra av dig!


Kommentarer
Postat av: Maria

nu fick du ju mig att vilja spela Sims igen. Sjukt längesen alltså! ...men jag har en hemtenta som jag egentligen borde ta tag i. >.<

Postat av: Hanna

Haha, Mr Mauri Raakola :D

2010-05-12 @ 18:52:05
URL: http://hannskis.blogg.se/
Postat av: krillpan

Haha mr mauri :P Anna du är så rolig <3

2010-05-13 @ 20:39:53
URL: http://krillpan.blogg.se/
Postat av: ♥KiZnic - BLI VECKANS BLOGGARE♥





Haha =D skönt inlägg



2010-05-13 @ 21:32:13
URL: http://kiznic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0