operation: leikkimökki

börjat arbeta med mitt sommarprojekt idag. börjat måla med vit lackfärg. ett varv till imorgon. eller ikväll. fast ikväll ska jag bort. så det blir nog imorgon.

täckplast är bra så golvet inte blir fläckigt.

sara var snäll och hjälpte mig, så det gick rätt fort faktiskt. men jag ska nog köpa en mer täckande färg till väggarna. vill ha dom nästan helt vita.

lunch fick vi också sen. årets första grillning. korv och paprika. och sallad. och rödbets- och pottissallad. och bröd. och varmt är det idag! kunde ligga ute i bikini och sola. tacka vetja' norrland!

Kommentarer
Postat av: tony

Jag ligger och gråter i min ensamhet nere i södra sverige nu :( men samtidigt är jag glad för er skull där uppe i norr! <3

2010-05-13 @ 17:01:16
URL: http://mangoraeka.blogg.se/
Postat av: ninuski

Du är som ernst kirstiger, hur går det med projektet då? Blir det klart nån gång?

2010-05-20 @ 22:30:14
URL: http://ninuski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0