yeah, it's a keeper!

det var ett tag sen. nu är jag tillbaka. vad har hänt sen sist? ja, jag har sökt massa jobb. inget napp än. jag har kommit till haparanda. jag har varit till luleå tre gånger på mindre än en vecka. jag har träffat en massa trevligt folk som jag kallar mina vänner. umgåtts med världens bästa familj. firat valborg. och det bästa av allt, bakat bullar! håller jag på med just nu. medan jag väntar på dom så delar jag med mig av några bilder från fredagen.


vi var fjorton stycken som skulle äta. jag var pessimist i affären måste jag erkänna. en av få gånger då jag är pessimisten. trodde icket att maten skulle räcka. men visst gjorde den det! och lite till.

över halva tårtan var kvar. jag gillade den. den var god. och jag som inte ens gillar smörgåstårta. är inte det ett bra betyg?

johanna ville så gärna vara med i min blogg. hon var som en liten hund. ni vet, dom där små djuren som sitter vid matbordet när du äter. som växlar mellan att hoppa och skutta ivrigt och titta på dig med dom ökända "hundögonen". om detta inte fungerar så tar dom fram sitt triumfkort. dom små liven börjar göra konster för att fånga din uppmärksamhet. och det fungerar. nio av tio gånger. så varsågod johanna, här är din plats i min blogg! med mig, din matte, vid din sida!


dom här damerna, dom är fantastiska! men den verkliga anledningen till att jag la upp den här bilden är att jag ler. vilket jag gör ofta på riktigt. men oerhört sällan på bild. nästintill aldrig. där inne i min mun. i min leende mun. där inne hittar ni det som gör att jag kallar mig braceface. välkommen!


Kommentarer
Postat av: påttsi

Du är världens bästa matte!! aj löv jo :*

2010-05-04 @ 18:36:01
Postat av: Néa

Men hallå, du är ju ändå snygg och fin med dina braces, tror ingen skulle passa i braces bättre än dig, för man tänker aldrig på att de finns :*

2010-05-04 @ 23:49:55
URL: http://neasundstedt.blogspot.com
Postat av: Mira

Anna, du borde vinna americas next braceface!!! Iallafall Haparandas next braceface:)du är så vacker med din räls:) Puss Mirkkuuu

2010-05-05 @ 22:03:43
Postat av: anna

haha, vad ni är söta flickor :* lav jo gajs!

2010-05-06 @ 09:30:35
URL: http://anha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0