goodiegoodie

jag har varit på spinpump idag. imorgon kommer jag inte vara en människa. jag kommer att vara något helt annat. något som inte kommer kunna stiga upp ur sängen. men idag är jag fortfarande människa. så jag drog på hårmodevisning med brudarna. det var roligt.

jomenvisst, det är ju nå fläckar i skrevet. vad vet jag inte. det var flera veckor sen jag använde dessa byxor. ännu fler veckor sen jag tvättade dom. så det är och förblir ett mysterium.


det bjöds på underhållning i form av en kurvig, pilsk dam. jag skrattade. hon var rolig.

som ni ser så är ju jag en värdelös fotograf. men flickorna och pojkarna var riktigt bra.

här är alla, nästan alla. kul att det händer nåt i happis nångång. så man har en orsak att sminka sig och ta på sig kläder.

och en goodiebag fick man också. sånt är alltid kul. mer sånt vill vi ha. då blir vi alla glada. och när alla är glada, så är alla snälla. och när alla är snälla så finns det inga krig. och när det inte finns krig, så är alla lyckliga. och när alla är lyckliga så ler alla. och när alla ler, då blir hela världen vacker!


Kommentarer
Postat av: krillpan

ÅÅÅÅH var ni där, jag ville oxå vara där och titta och få presenter.. det är fusk. Ja har bara mått illa, legat i min säng. Tyck synd om mig. ÅÅ va duktig du har varit anna, på spinpump :) Det är kul. Jag missade min idag:( tack vara kräkis :(

2010-05-05 @ 22:10:07
URL: http://krillpan.blogg.se/
Postat av: anna

visste inte ens att det var nåt sånt så det var tur att karin inte hade nån att gå med och raggade upp oss! :P

2010-05-06 @ 09:31:52
URL: http://anha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0